MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 er kjempeglad i svigers,men det kan bli litt mye av og til... svigermor er innom så ofte som mulig gjerne hver dag og det er koselig det, men hun kjenner ikke sine begrensninger. hun presterte å dukke uanmeldt på døra her kl ti om kvelden når snuppa var to uker gammel.. og ligger snuppa å sover i vuggen sin så er det bort å prate til henne, til hun gløtter litt på ene øyet så er det: åhh, hun er våken!!!! og når jeg ammer så skal hun helt inntil og se på og stryke på henne.. jeg blir så stresset og irritert, går det ikke an å ta litt hensyn??
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 skjønner at det ikke er lett! men sikker på at det ikke bare er sånn nå siden hun er helt ny? hvis ikke må du nok sette noen grenser for de nye besteforeldrene så du ikke blir gal
Xzux Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Å jeg hadde klikka!! Få samboern din til og prøv og si på en fin måte at det er greit om hun sier fra før hun kommer... Og jeg for min del hadde ikke orka å hatt svigers på døra hver dag...!! Så hadde sagt ifra at jeg/vi trenger litt tid for oss selv osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå