Gå til innhold

Livet er urettferdig.... eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritgreigutten var på besøk hos en venninne i går, en fin dag hadde han hatt, de hadde lekt og kost seg! men kom til saken...

hva fikk de til middag tror dere????????????????????????????????

RIBBE!!! De fikk Ribbe til middag, og ikke nok med det, men dritgreigutten som sier at han ikke liker svinekjøtt sa at det var den beste FISKEN han hadde smakt!

ha ha ha ha, ikke nok med at han faktsik fikk ribbe, men han velger å tro at det er en fisk til og med ... oppgitt mor! Jeg ler og ler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..........fniiiis..........."Fisken Grynte" på tur igjen......utkledd som en ribbemiddag....... Ikke la deg lure!!!

Men altså, det må da finnes andre utkledde fisker i nærområdet ditt eller;-))

Skrevet

denne ribbefisken hadde bod i fryseren så ikke vet jeg hvor hun fanget den hen :-) familien hennes er fra østlandet så................ ja.... say no more :-)

Skrevet

Nå gapskratter phantomet...så hulen rister...

HAHAHAHAHAHA

Dritgreigutten er verdens beste! Klart han liker fisken bedre en Grynte...

Tenker Dritgrei ble lang i TRYNET sitt da hun oppdaget at sønnen fikk RIBBE og ikke hun...Som MÅ ha det, bare MÅ ha det!!!

HAHAHAHA

Skrevet

Da jeg kom hjem etter å ha levert ham, var jeg rett og slett så betutta over den gode lukten i det huset at jeg måtte beherske meg for ikke å gråte fordi de skulle spise ribbe....

Men i dag, da dritgreipappan fortalte hvordan det hele endte, vel da lo jeg også høyt høyt høyt!

Skrevet

Ja, uff'a meg. Livet er urettferdig! Noen hyler om ribbe i dagesvis, noen får bare den ribba og tror det er fisk...

Morsomt er det uansett :-D

Skrevet

Fiskegris? Grisefisk? Svinetorsk? Torskesvin?

hehehehe.... fine gutten... jeg flirer godt!!

Jau da. Er det ikke du som er så hyppen på ribbe? Kan tenke meg tennene løp i vann da du fikk høre det...

Griseklem

Skrevet

Morsomt! Datteren min trodde helt til for et par år siden at ribbe er en fugl....da var hun 18... -Hvordan ser egentlig den ribbefuglen ut?

Gjett om hun får høre det fortsatt!

Skrevet

Åååå, stakkars deg da dritgrei!!

Håper det blir ribbemiddag på deg snart, så kan hele dritgreifamilien samles rundt bordet til fugl-fisk-eller-midtimellom.... Fint at dritgreigutten liker det, han også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...