to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 var på kontroll idag. Er 22+0 og ble målt til 22cm. Ligger da helt i øvre kant av normalen. Flere som ligger over normalen, eller hva ble dere målt til rundt denne tiden?
Gjest Orkideen Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ble målt til 22,5 cm i når jeg var 22 uker på vei. Så vi er like store!
vipsen*en av hver* Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var langt utenfor hele skjemaruten jeg når det nærmet seg slutten sist.. Gutten min var 4450 g. Denne gangen blir det nok litt andreledes. Har lagt om kosten min.. (før jeg blei gravid igjen altså) Så tror ikke denne ungen blir så stor.. og så sier de at jeg skal få en jente og de pleier å vere mindre ikke sant?
vipsen*en av hver* Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Ps. skal på kontroll neste fredag (er 21+2 i dag) så da er jeg spent når de skal måle...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 I uke 21+5 ble jeg målt til 19cm, ser jeg på helsekortet.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har enda høyere SF-mål enn dere!! :S Jeg lå på 24 cm i uke 22!! :S Men så har jeg en liten ekstra valk på magen fra før da som er med å hjelper til!
Galskapens overhode Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var 23 cm ved 20+1.. Skal tilbake igjen om en uke, er da 24+1.. Spent på hva det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå