Gå til innhold

ödenwalder xl eller voksi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor bor du vil jeg spørre da..... for jeg er veldig fornøyd med min odenwälder her i stavanger, men til neste år skal jeg ha liten baby på østlandet, og da tror jeg nok at jeg finer frem voksiposen på de aller kaldeste dagene... men odenwälderposen er helt perfekt egentlig for det er plass til masse inni der og den er lett å pakke inn i et teppe om man vil det... jeg er veldig veldig fornøyd med den posen! :-)))

voksiposen er så stor og tung at det er litt styrete å bruke den, og den er et strev å vaske... den lille posen sslenger man i maskinen først og i trommelen etterpå, og vips.... :-)

Skrevet

Jeg bor på østlandet og bruker min voksi aktiv pose hele tiden nå.

Litt dyr (2.730,-), men en helt genial pose, den er ikke stor og tung.

Jeg vil anbefale denne på det sterkeste!

Skrevet

bor i i finnmark så her er KALT på vinteren, men bebisen kommer i april.. her er nokk veldig kalt enda da, men ikke SÅ kalt.. har en ekte lammeskinnspose og den tenker jeg er varm! men vet ikke om man får pakket babyen godt inn i den, og den bli kanskje FOR varm mot våren.. voksi posen kan man jo bruke hele året, du bare pakker ikke babyen hel inn da? eller?

å odenwalder har jeg hørt har hull til seler?

Skrevet

hva er forskjellen på aktiv og classic?

Skrevet

Her blir det kaldt, og jeg var veldig fornøyd med min voksi sist, baby født i oktober.

Skrevet

Ville kjøpt Ôdenwalder jeg UTEN TVIL!!!

Voksiposen er bare et slit synes jeg!!

Har jobbet på småbarnsavdeling noen år, og misliker den posen så innmari!! Den er klumpete og diiiger!! Slitsomt med de trådene man skal holde på å knyte sammen! De detter forferdelig lett av!

Ôdenwalder derimot har jeg bare gode "minner" om!! :) Barna ligger godt og varmt der inne og de er ofte såpass lange at man kan ha de til de gjerne er 3 år! :) Mens på voksiposen så synes jeg at barna blir liggende med bøyde knær om man skal pakke de inn når de er rundt 2 år! :( Føler det blir for mye åpent der nede da! :(

Sjekk ut www.lilleprinsen.no og sjekk ut Ôdenwalder lammy XL!! :)

Skulle gjerne ha hatt en slik pose for meg selv jeg! ;) hehe.....

Skrevet

Har en voksi pose som absolutt er genial synes jeg, så leyy å åpne litt opp på milde dager og snyurpe igjen om det er kaldt. Dersom trådene på din voksipose løsner og faller av så skjønner jeg ingenting for de er jo festet i dynen inni!!!!

Den er litt stress å vaske for da må jo innerforet tas ut og det er stress å få inn alle trådene når den skal brukes igjen.....ellers er den bare gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...