Tooblind Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvilken madrass har dere eller anbefaler dere? Jeg vet at den ikke bør være myk grunnet krybbedødrisiko, og har sett på noen madrasser, men er usikker på hva en skal velge.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 vi har kjøpt en tykk skumgummi madrass og en deilig overmadrass til... så kan vi bare dra av overmadrassen og vaske den dersom uhellet skulle være ute=) ta en titt i butikkene og se hva som passer best for dere, finnes alt fra jensen madrasser på bohus til skumgummi på jysk=)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var innom Barnas Hus i dag for jeg er også i madrassvillrede om dagen. De hadde flere varianter men hun sa at den fra Babydan var veldig fin. Den var sånn allergivennlig og bakteriereduserende eller noe. Den var passe myk også og den koster 699. Hun sa at det ikke var så veldig lurt med springfjærmadrass fordi de er vanskelig å rengjøre. De kan jo ikke renses og sånn...det har jeg fått erfare for jeg hadde det sist. Overmadrass kan være lurt for å spare undermadrassen men var ikke noe must. Sa hun da. Hvis du spør et annet sted får du sikkert et helt annet svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå