connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hører om flere som har "flydd ned" dørene på hennes kontor for å høre hjertelyden uten avtale... Trudde mann måtte ha time jeg, Ellers ville det vel blitt travelt?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Synes kanskje du uttrykker deg litt dumt når du skriver "flydd ned dørene". Disse damene har vel hatt en grunn (en bekymring) som gjør at de har oppsøkt jordmor? Min fastlege har sagt at dersom jeg er bekymret for noe og ikke kommer gjennom på telefon til legekontoret, skal jeg bare komme innom dersom noe bekymrer meg. Hos min jordmor er det faste tidspunkt i uka som er drop-in timer. Jeg tenker at de fleste jordmødre og leger prøvcr å ta seg godt at de gravide som kommer utenom avtale pga bekymring.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Nei nei... ikke sånn ment. Var ei som uttrykte det slik selv! Er derfor det står i hermetegn. Vet alt om å være bekymret, og fikk høre hjertelyden ekstra mye sist jeg var gravid. men måtte ha time. Hadde vært veldig greit å bare komme innom.. Klart jeg og ville gjordt det da, men tenkte det kunne bli rimelig fult på kontoret der. Ikke stygt ment, bare lurte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå