leonberger Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg venter nr tre og tviler på at den kan lukke seg igjen... men at det kan stå stille en stund med en liten åpning tror jeg på... med første mann så begynt jeg kl 5 om morgenen på fredag.. gikk hele helga å det åpna seg kun en cm.. gutten var født kl 12.38 på mandag....
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Uff kan ta si tid dette, med 2 1/2 cm i går ,men ikkje rier eller kynnere i dag så kan eg vel gå lenge med dette..
leonberger Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Når jeg venta nr to så kom jeg på sykehuset med 6 cm åpning... Da hadde jeg gått i 37 timer.. Fikk klyster, skal si det fikk fart på sakene.. Det ble satt før kl 18.30 og gutten var ute kl 19.38... Men jeg vet ikke helt om man må ha passert et viss antall cm før de setter det... Kjempe ekkelt, men det funka noe veldig på meg... Pleier å funke bra å få fart på tarmene sies det...
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Får no sjå ka som skjer utover dagen, skal no ringe å høyre kor lenge eg skal vente før dei gjer noko meir, fekk liksom beskjed at eg skulle slappe av i natt så rekna dei med å sjå meg i løpet av morningen. men nei,da..
leonberger Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Skjer nok noe snart men man må smøre seg med tålmodighet gitt.... Jeg går å kjenner menssmerter stadigvekk... Men i går begynte det takvis med ca 20 min mellomrom og kom tettere og tettere men ble roligere da jeg sto opp i dag...
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, får nok gjere det, men det er rart at det ikkje er kynnere eingang. ikkje menssmerter heller. Kor tid hadde/har du termin eg hadde forje tirsdag. Så det skjer nok noko snart, men blir så skuffa når det stopper opp på den måten. hadde vert så fint at det hadde begynnt i kveld for nå har eg fått ei god natts søvn då eg fekk ein sovetbl etter å ha blitt strippet på sjukhuset, så har jo mykje energi å ta av i dag.
leonberger Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Fødde 1. mann 8 dager over, 2. mann 1 dag over og nå har jeg igjen 13 dager å gå til termin...
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 eg har termin neste onsdag...altså 7 nov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå