Gå til innhold

Takknemlig for svar:) Til dere som har lykkes etter ma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må spørre dere om noe. Jeg er nå gravid for tredje gang etter å hatt to ma. Jeg trodde at jeg skulle bli helt psyko i hodet denne gangen siden jeg har hatt to ma i uke 10. Nå er jeg i uke 10, men er veldig rolig. Er akkurat som om jeg vet at det går bra nå. Kan liksom ikke forklare det.... De to forrige gangene har jeg visst at noe har vært galt. Så enten så går det bra nå, eller så tvinger jeg meg ubevisst til å være positiv.

Har dere hatt det slik???

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre at du er gravid igjen!

Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, men man skal ikke kimse av psyken og uderbevisstheten.

Jeg håper likevel legen din har ordent deg en tidlig UL denne gangen feks i uke 11, slik at du kan få ro i sjela.

Skrevet

Jeg har også hatt to ma, en i uke ti og en i uke 11, og var ganske urolig begge gangene. Nå er jeg gravid for tredje gang (er 15+1 i dag), og vært mye roligere og avslappet denne gangen. Har riktignok vært på noen UL underveis, men likevel, har hatt en helt annen følelse denne gangen...

Er nok din tur denne gangen skal du se :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Har vært på to ul, alt ser bra ut så langt. Skal på en til på onsdag, og da blir det ingen før den ordinære i uke 19. Lykke til dit dere begge:)

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen!! Fortalte det tidlig på jobb første graviditet. Mine kollegaer trodde vel jeg var helt idiot;) men jeg hadde hele tiden en følelse av at noe var galt. Endte med MA i uke11. Nå er jeg 23 uker på vei og har hatt en god følelse denne gangen. Lykke til!!!

Skrevet

Betryggende å høre! Lykke til med siste innspurt anonym:)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du sier. Hadde en ma i februar som ble oppdaget i ca. 10 uke. Ble gravid igjen i mai og selvom jeg fikk problemer med blødninger ol. har jeg vært mye mere rolig denne gangen. Har tenkt på dette noen ganger og det virker som om underbevisstheten vet at denne babyen blir i magen helt til termin og kommer sprellende til verden :0)

Er nå 24+6 og kjenner spark hver dag :)

Skrevet

Glemte å skrive det men LYKKE TIL alle gde ting er 3 :)

Håper du får ett fint svangerskap :0)

Skrevet

Jeg hiver meg på her: Hadde en ma som ble oppdaget når jeg var 12+1 i februar, ble gravid på ny i mai og er nå 24+2. Som deg hadde jeg en følelse sist om at det var noe galt/ville gå galt. Denne gangen har jeg vært adskillig roligere (litt panikk når jeg fikk en blødning i uke 9) og fått to tidlige UL + ordinær UL i uke 19. Alt er som det skal og lille Sprell sparker og trives. Denne gangen går det bra - både for deg og for meg :-)

Masse lykke til, kjære deg

Skrevet

Tusen tusen takk for svar alle sammen! Blir enda mer rolig nå:) Nå går det bra for oss alle, det får vi tro:)

Skrevet

Jeg hadde en ma i feb, 11 uker på vei. Tredje gangen jeg har opplevd dette. De gangene d har gått galt, har jeg egentlig visst d helt fra starten av, for jeg har ikke følt meg gravid. Ingen kvalme, ikke trett osv. Men likevel har jo håpet vært der..... Jeg har to vellykkede svangerskap bak meg, og er nå gravid m nr 3, i uke 23. Og har følt, og føler meg VELDIG GRAVID nå:-) Har vært på 3 ultralyder, bl.a pga en blødning tidlig i svangerskapet. Men denne gangen ser d ut til å gå bra, og vi gleder oss veldig. Lykke til videre til deg!!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...