Gå til innhold

Sjiraff- the one and only...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et innlegg at du har gått ned 15 kg på 4 mnd! Det er jo råbra!!! Hvordan klarte du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VGs vektklubb var for meg et kjempebra hjelpemiddel :o)

Holdt meg til ca 1500 kalorier pr dag og trente ekstra om jeg visste jeg skulle skeie ut :o)

Skrevet

Ok, høres bra ut! Har du eksempel på hvordan en dag ser ut når det gjelder mat og trening?

Skrevet

Tja.. er faktisk halvannet år siden jeg avsluttet.. SÅ husker ikke helt.. Men spiste som regel to brødskiver med magert pålegg (mager ost, skinke, mager servelat, spesial salami, leverpostei e.l.) med noe grønt på til frokost og lunsj. Spiste en yoghurt, frukt eller grønnsaker som mellommåltid. Til middag var det mye kylling, men spiste igrunn det meste bare i begrensede mengder. Pøste på med grønnsaker eller salat. Til kvelds var det bare å fylle opp med kalorier i form av frukt, knekkebrød, hennig oslen is i beger, juice o.l.

Fordelen med VGs vektklubb er at du har total oversikt iver hva du spiser om du fyller inn i dagboken. Tror GR har en nettside som er tilsvarende men gratis.

Trente ikke veldig mye. Prøvde å gå lange turer 3-4 ganger i uka og svømte da jeg fikk tid (effektiv kaloriforbrenner). Danset litt på PS2 dansematte også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...