Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Jeg må spørre dere om noe. Jeg er nå gravid for tredje gang etter å hatt to ma. Jeg trodde at jeg skulle bli helt psyko i hodet denne gangen siden jeg har hatt to ma i uke 10. Nå er jeg i uke 10, men er veldig rolig. Er akkurat som om jeg vet at det går bra nå. Kan liksom ikke forklare det.... De to forrige gangene har jeg visst at noe har vært galt. Så enten så går det bra nå, eller så tvinger jeg meg ubevisst til å være positiv. Har dere hatt det slik??? Takknemlig for svar:)
*Vetlis* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Ville bare si at jeg har også hatt to ma før uke 10, men klaffet på 3 :-) Venter ei tulle i januar! Fikk ikke helt den roen som du har fått.... Men har gått med nervene ute helt til nå... beg å slappe litt av nå :-) Ønsker deg masse lykke til :-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk! Har jo vært her inne snart to år, aldri skrevet inn før nå de siste to ukene. Har nemlig sett nicket ditt mange ganger før og er glad det har gått bra med deg. Lykke til i januar da:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Da jeg hadde en ma i våres hadde jeg helt fra jeg fant ut at jeg var gravid vært sikker på at det kom til å gå galt. Da ma ble oppdaget i uke 11 var det bare en bekreftelse på de mistankene jeg hadde hatt i mange uker. Da jeg ble gravid igjen hadde jeg ikke den samme dårlig følelsen. Jeg er i uke 28 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå