Bella Swan Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Handlet for 2000kr på playmobile-butikken.com. Jeg fikk beskjed etter noen dager etter jeg hadde bestilt at jeg måtte betale på forskudd. Dumme meg gjorde det. Har sendt de mail om hvor pakken blir av, hvor han da ringer meg lørdag for å gi beskjed at han skal sende pakken i dag, jeg skulle få sporingsnr på mail i formiddag. Har ennå ikke fått noen mail. Da jeg snakket med han på telefonen ( er det normalt å ringe til kunder?) sier han at han mangler noe av det jeg har bestilt, dette nevnte han ikke før etter jeg har betalt. Har også funnet to forskjellige nettsider og to forskjellige mobilnr på mannen. Hva skal jeg gjøre og må jeg ringe politiet hvis jeg er blitt svindlet? Fy søren dette er så fortvilende, pakken jeg har bestilt er jule og bursdagpresang til gutten min...
Tally Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Har du linken til det netstedet? Syntes det var rart at du fikk beskjed i om å betale på forskudd dager etter at du hadde bestillt. Det stod vel på bestillingssiden om hvordan de skulle ha betalingen? Hvis du har betalt med kredittkort, så taper du ikke noe hvis du er blitt lurt. Jeg ville ha sjekket litt mer hvis jeg var deg og du fremdeles har en vond magefølelse. Sjekk brønnøysundsregisteret. Mulig at forbrukerombudet vet noe om firmaet hvis de ikke er seriøse.
nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 som regel må du betale samtidig som du bestiller. Derforsynes jeg høres rart ut at du får denne beskjeden dagen etter. Tror ikke du er svindlet. sikkert bare et rotehue som driver nettstedet.Ta kontakt igjen og spør når du får varene og evt hvor lang tid må du vente på det de ikke har.........må du vente uakseptabelt lenge så krever du penger tilbake.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 sjekk "søppelpost" på mailen? hender noen mail kommer dit.. mulig du ikke har blitt svindlet og at han bare har rotet bort pakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå