Gå til innhold

Kan det aldri ta slutt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere vet har jeg hatt en sommer ifra helvete. i setember flyttet vi til Afrika og hadde faktisk to ok uker.

Etter de to ukene har ryggen min virkelig slått seg vrang, har mye vondt og søvnproblemmer samt at jeg er psykisk sliten etter sommeren.

Forrige mandag fikk lille fjasen konstantert ørebetennelse, halsbetennelse, omgangsyke, dehydrering og at to tenner kom i tillegg, i dag har vi fått konstantert bronkitt.

Han var helt ok i går morges, og vi hadde ingen problemmer med pusten før klokken 19, utover natta satt han bare å gren å hev etter pusten. Vi har vært til lege i dag og fått en pakke med medisiner, men jeg synes så synd på han stakkar. Vet han må imunisere seg altså, men alt dette på under to uker er ikke bra..

Her kan de være i ok form om morgenen og kjempesyke på ettermiddagen det er veldig skremmende!

heldigvis var barnelegen kjempe ok og skjønte dilemtaet mitt når det lokale sykehuset ikke har hverken barneavdeling eller kompetanse til å ta seg av små syke..

Tar det ikke slutt? Er det noen som har lagt en spell på oss eller? Kan jeg bli kvitt det???

Får håpe at sjaman har rett da hun spådde at det ville gå bedre fra november...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, det høres ikke bra ut nei. Sitte slik i et fremed land hadde for meg vært ett marerritt.

Godt du har en flink barnelege, det hjelper jo litt.

sjaman pleier jo faktisk å ha masse rett i det hun sier.

Mange klemmer og god bedring til lillegutten din!

• 3 uker senere...
Skrevet

ikke sikkert du ser dette gunda...men håper du har det bra...

klem

Skrevet

Huff og huff, ja nå må det vel snart være nok. Håper på bedre tider, helst fra i dag.

Stor trøsteoggodbedringsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...