Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 barna våre ønsker seg til jul,eller hva vi ønsker at barna skal få. Men hva ønsker vi oss selv?=) Jeg har igrunn alt føler jeg. hehe, men ønsker meg gjerne et gavekort på aromaterapi, en ny mobil, et nydelig smykke i hvitt gull som jeg har siklet lenge på ...hm.. kommer egentlig ikke på noe mer. Hva ønsker DU deg til jul?=)
nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 hmmmm, jeg ønsker meg ny bæremeis. så kan vi gå lenger turer. Den jeg har er vondt. også ønsker jeg meg sykkel med barnesete nytt regntøy og gore tex sko.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 En koselig jul, fotpleie, et godt samliv og friske barn.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 God musikk... Og gode ullundertrøye, fryser så lett...
junior&vesl@ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har lenge ønsket meg en diamantring i hvitt gull. Nå ønsker jeg bare å kunne få beholde på den gullringen jeg har på høyre ringefinger:(
ZamZam Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ønsker meg en god helse, dvs at ryggen min blir satt på plass slik at jeg kan få bevege meg slik jeg vil og i mengdene jeg vil uten å måtte ha vondt hele tiden. Ellers så ønsker jeg meg friske barn, gode venner og et godt samliv... Altså ikke for mye i år heller...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Håper virkelig du får ønsket ditt oppfylt, junior&vesl@
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Ønsker meg nye briller, lyst å bytte ut alle håndklærne våre for nå er de EKLE selv når de er nyvaskede, kompaktkamera (lei av å se ut som japansk turist når jeg skal ta bilder), ny sofa (den kan jeg se lenge etter, haha), at noen maler stua for meg, evt bare lister ferdig gangen (3 år siden vi flytta inn, på tide snart?), klær, klær, klær, sko, klær, sko, gavekort i favoritt interiørbutikken min )
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 jeg ønsker meg trimsykkel, og det skal jeg få! ) Også ønsker jeg meg en koselig jul sammen med lillebror (snuppa skal til pappaen sin), og gavekort på klær!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå