Zaratustra Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Skal til Thailand med barn på 5 år og baby på 7mnd. Noen som vet om de trenger vaksine? Babyen nekter fast føde, så henne er det kanskje ikke så farlig med... Andre ting man bør tenke på/ ting som er lure å ta med? Takk for svar...
Lilly 79 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Dra til legen å hør der. Det skal iallefall jeg gjøre. Når reiser du? Vi reiser 21. januar... Som jeg gleder meg!:-)
Iselilja Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Gå inn på reiseklinikken.no Tror dere trenger Polio, stivkrampe, hepatitt A (difteri?) Står i alle fall full oversikt på reiseklinikken.no Når reiser dere? Vi drar i romjula. Gleder oss villt! God tur!!
Zaratustra Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for raske svar! Ehmm, vi reiser på lørdag vi, har bare ikke skjønt det før nå. Skal bo nesten "privat" hos en nordmann som er gift der nede og har 3-4 familierom/leiligheter han leier ut.
osolemio Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vi har vært 4 ganger der med barna våre, og har fått beskjed om at de bare trenger hepatitt A. Men er du usikker, så ta en telefon. Ikke noe gøy å reise uten å være helt sikker... Og du: god tur! Dere får det helt fantastisk! Snart vår tur også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå