Gå til innhold

Kondomet revnet!!! Noen som er blitt gravid til tross for angrepille???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sett ett så fullstendig ødelagt kondom som det jeg så i går kveld. Han kom i meg mens jeg lå til slik som man får anbefalt når man vil prøve å få barn, men i vårt tilfelle så var det bare en horny posisjon (knærne bøyet tilbake ved siden av ørene...) Når vi sjekket det opp mot sist mens viste det seg at i går var den siste av mine fruktbare dager (går og henger meg), så nå er angrepillen tatt og jeg er skremt hinsides all skrekkfilm-skremt.

Vi har ikke tid, ikke helse til, ikke lyst på, ikke penger til ett barn til!!! Vi kan da for faen ikke ha SÅ JÆVLIG UFLAKS!!!???!!! Etter ett og ett halvt år med ALT for lite sex(1 gang i mnd) hadde vi endelig kommet skikkelig igang igjen (3-4 ganger uken)! Nå tør jo ingen av oss bruke kondom alene igjen! Mannen er vettskremt, jeg hørte en nyfødt gråte da jeg var og kjøpte angrepillen og holdt på å spy av angst! Han vi har er ikke ett og ett halvt en gang, og han er det virkelig mer enn nok arbeid med! Vi er sånne kjempefruktbare som treffer blink på første forsøk så jeg er livredd at spiren klorer seg fast og sitter der i ni mnd til vedkommende kommer ut og gjør oss fattige for alltid og evig, vi eier ikke nåla i veggen fra før! Min helse gjør det å blir gravid en gang til til en svært risikabel greie, så vi vet hva vi risikerer her.. :(((((

Jeg er redd for å begynne å grine og ikke kunne slutte, eller skrike og ikke kunne slutte med det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er nok ikke gravid om du har tatt angrepillen.

Skrevet

om du skulle bli gravid så får du jo bare ta abort, det er da ingen skam..

Skrevet

om det stemmer vet jeg ikke, men visst man allerede er befruktet så virker ikke angre pillen..men er bare noe jeg har hørt..om det stemmer aner jeg ikke..

Men gikk sikkert bra :)

Noen har blitt gravid likevel, men det er sjeldent trur jeg..

Kan bli gravid på p-piller også..sjansen er liten der også..

Skrevet

Jeg er redd at jeg ikke klarer å ta abort. Jeg kjente den forrige spiren veldig godt veldig tidlig ( på hvordan kroppen min endret seg) så det vil være for tydelig noen som forsvinner om jeg plutselig tar abort. Tror bare ikke jeg ville klart å leve med det. :(

Skrevet

Jeg ble gravid til tross for angrepillen...Men legen sa at de var ganske sjeldent at det skjedde. Det har sikkert gått bra=)

Skrevet

Dagen etter. Mener man skal ta de innen 72 timer?

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

jepp.. ble gravid på sprukken kondom og jeg tok angrepillen dagen etter.. så det er fult mulig ja..

Skrevet

det går nok bra skal du se.. hvis ikke kan du ta abort eller beholde. det er jo ikke så mye å gjøre med det.

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg må le litt.

Ikke rart du blir fort gravid..... det høres ut som om mannen din har kraftig krutt i kanonene sine.

Men fra spøk til alvor.

Tror ikke du er gravid om du har tatt pillen innen de 72 timene og jo før jo bedre.

Skrevet

siden du spørr skal du få et ærlig svar, tok angrepillen før tolv timer va gått, har en jente på 19mnd ja, så e fullt muli!! Lykke til så det blir som du håper!!

Skrevet

Takk for ærlig svar. Er fullstendig rådvill her nå, så tror jeg må prøve å fokusere på løsninger så fort som mulig. Kan ikke gå rundt slik som dette uten å vite noe og i full panikk i flere uker.

Skrevet

Fnis, glitterpusen. Hva er poenget med en angrepille om den ikke virker på et brfruktet egg?

Skrevet

Dersom egget er befruktet virker ikke angrepillen...befruktningen skjer senest 72 timer etter samleie, derfor hjelper det ikke å ta pillen etter 72 timer. De som blir gravid etter å ha tatt angrepille har blitt superfort befruktet, men det er ikke såååå stor sjanse! Eg har tatt angrepille 2 ganger og det gikk helt fint:) (på eggløsningsdagen)

Skrevet

Takk for forklaringen! Så var det dermed å krysse fingrene at egget ikke har rukket å bli befruktet før jeg tok angrepillen altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...