Mamma&LilleKrølle Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Da jenta mi var 3 mnd fikk jeg beskjed at nå trengte jeg ikke å koke flaskene lenger. Var nok å vaske de skikkelig, eller å ha de i oppvaskmaskina.
Grigri m/3 gutter Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg sluttet når han var ca 4 mnd, for da begynte han å putte fingrene i munnen, og da var det jo ikke særlig sterilt lenger.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, snuppa her er litt over 5 mnd nå og jeg har bare mine i oppvaskmaskinen og så kjører jeg dem ei runde i avent sin "flaske-damper" en gang i uken...Fikk vite det på HS jeg også..
mammasgo`jente Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Tuttene på flaskene koker jeg enda, men resten går i oppvaksmaskinen.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Lillegutt er 7 måneder og flaskene har jeg ikke kokt på leeeeenge Men, jeg koker også tuttene enda, synes det lukter sånn såpe av de. Så de kokes mens lillegutt får grøt eller middag.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Slenger tuttene i vannkokeren etter de er vasket, resten vasker jeg for hånd eller har i oppvaskmaskinen. Han er 6 mnd nå, og har vel gjort det sånn den siste mnd )
har fått lita pia Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 samme her...Tuttene på flaskene koker jeg enda, men resten går i oppvaksmaskinen
Mamma&LilleKrølle Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 Greit å høre om flere som ikke koker;) Jeg slutta å koke for par mnd. siden, men det er mange som får hakeslipp om jeg forteller at jeg ikke koker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå