ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kan kanskje få jobb der min bror jobber. Det er en godt betalt jobb og arbeidstiden er 16-01. Fri hver lørdag og 1 uke fri til jul og en uke fri til påske og den vanlige sommerferien. Har 2 barn, En jente som blir 3 i desember som går til dagpappa og en gutt som blir 1 i desember som er hjemme sammen med meg. Sambo er sjåfør og er ferdig på jobb mellom 15-17. Han skal høre med sjefen om han kan slutte kl 15 slik at jeg kan begynne på jobb. Jobber ikke nå og har ingen jobb å gå til. Har tenkt til og fortsatt ha jenta til dagpappa bare at hun er der fra 7.30-12 istedet for til 16 slik at jeg får tid sammen med begge før jeg begynner. Er dette for egoistisk eller hadde dere gjort dette?
HTC Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Er det mandag til fredag 16-01? Tror du vil oppleve det som slitsomt og leit at dere ikke får vært sammen som familie i lengden. Kan du evt få denne jobben, men bare jobbe feks 3 dager i uken? Hvis dere trenger pengene og/evt arbeidserfaring, ville jeg gjort slik du tenkte. Fått pappan til å slutte litt før og latt eldste barnet bare ha halv dag hos dagpappa, slik at dere får vært sammen. Jeg ville tenkt at dette får være en jobb i 6-12 mnd, mens jeg aktivt tittet rundt etter noe annet. lykke til.
nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Er jo ni timer pr dag, så da får du vel friperioder som du kan være sammen med barna. spørs om dagpappa vil ha en slik ordning da. Vil han det, så er jo det fint. Tid med barna er viktig. Hvis du skal jobbe man-fre blir det hektisk for deg. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå