mammasgo`jente Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Den fruktkompotten med mango og pære bruker vi som syltetøy. Det liker hun.Ellers så liker hun prim. Leverpostei kan hun ikke fordra!
Kondis som en murstein Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Leverpostei er en hit, hehe... Har ikke prøvd noe annet enda... Flere?
DippeDuppeDatt`n Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Leverpostei og makrell i tomat er favotritter her...
Mamma til 2 prinser Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Litago Prim (den er ekstra jernberiket) og leverpostei går det i her. Ellers kan man knuse banan og bruke som pålegg, det er jo både sundt og godt
Kondis som en murstein Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor store biter gir dere? Jeg er så redd for at ho skal sette i halsen jeg, så hun får bare smuler her, hehe... Tar en time å få i henne en halv skive ;o)
Mamma til 2 prinser Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Vi bruker 45 minutter på en hel brødskive og min er 3 mnd eldre, tålmodighet må man ha nok av når alt annet er mye mer intr. enn maten Bitene blir ca 1x1 cm. Tror nok ikke det er noen fare at hun setter de i halsen hvis de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå