Gå til innhold

Bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så utrolig lite liv i magen for tiden, rett og slett stille. Har vært litt til og fra i helga, og ikke kjent noe i natt eller idag. Var hos legen som lyttet og mente det var babys puls han fant, lå rundt 120-125. Har på alle kontroller tidligere vært over 150... så er skeptisk. Ikke umulig at min puls derimot kan være rundt 120, så stresset som jeg er fordi det ikke er aktivitet... Er faktisk bekymret, men hva mer kan jeg gjøre når legen sier det er ok? Prøver med mat og drikke, dytte litt, men virker ikke som om det hjelper stort. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått time for oppfølging?

Kan du ta kontakt med fødestedet? Her i Bergen er det bare å ringe KK om det skulle være noe man bekymret seg for. Få tatt en sparketest eller noe. Skjønner godt du er redd.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei,men enkelte babyer har stille tider. Jeg var mer enn en gang bekymret da jeg gikk med gullgutten,men alt var fint. Det du kan gjøre,hvis du er over uke 22,tror jeg det er,ta kontakt med fødeavdelingen og si at du er urolig,så tar de en grundig sjekk på deg.

Siden legen har sagt at alt er fint,tror jeg nok at det er det,men det er viktig for deg å føle deg trygg også,så ta kontkat med fødeavdeling. Da jeg var der,sa de at det er bedre at du kommer 10 ganger for mye enn en for lite og det var godt å høre. Følte meg hysterisk til tider,men det er jo det mest verdifulle enn har.

Skrevet

Syns du skal ringe lege å høre! Det kan vær at pulsen er lav fordi h"n sov. Men det er ikke godt å uroe seg på denne mten så ta heller en sjekk! Lykke til!! Klem.

Skrevet

Tenk på ditt eget liv, er du like aktiv hver dag? Noen dager er det litt mindre liv enn andre, men det er ofte på slike dager at babyen vokser litt. Slapp litt av og ro deg ned. Ta en god dusj, eller en tur i badekaret. Hvis du fortsatt ikke kjenner noe mer liv i løpet av dagen så ringer du føden og spør om råd, de er eksperter. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Syns du skal ringe med en gang jeg! Du er jo et styyke på vei så ring rett til føden! Det er bedre med en sjekk for mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...