Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 vart jo strippet i går, og hadde 2 1/2 cm opning før det, men no er det berre å vente at det skal ta seg opp. Fikk ein sove tab så eg har jo da fått skikkelig hang over av. sovet nesten 12 timer nesten i strekk! Har vert våken innimellom og kjent på noko sterke sammentrekninger. Men nå virker det som dei ikkje vil ta seg opp igjen. Noko tips kan det at eg tar meg ein varm dusj hjelpe? eg blør/slimer ein del så å ta meg eit bad enda frister ikkje. Fram provosere noko kynner kanskje.. hmm ikkje lett å vite gitt..begynner vel snart får vi håpe..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Ååå, er så spent på deg... Klarer du å gå deg en liten tur ut da? "trimme" litt... ha sex... lage en sterkere middag ;-p Synes du er flink jeg. Dette skal nok gå bra bare småen bestemmer seg for å kommme ut snart. Håper ikke du blir altfor sliten, så er viktig at du prøver å hvile litt sikkert. Lykke lykke til snuppa. Klemklem
Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ooh! Har lurt på kosssen da går me deg! Skal kryssa fingrane for deg eg!!
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 He,he ja skal prøve å gå meg ein liten tur berre eg får summet meg litt er skikkelig susen i hode, føles som eg har hatt meg ein tur på fylla.. ikkje akkurat ideelt å gå på tur i nabolaget og sjangle høygravid kan sette ut rykter sånt he he.. Men kjennes ut som noko kanskje begynner igjen, hadde jo fått 2 1/2 cm opningn uten å hatt noko særligt vont. Berre masse plagsomme kynnere. Litt overrasket da dei sa det var så sikker på at eg ikkje hadde så mykje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå