Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Om du mener ullfleece dressen så er jeg mer enn fornøyd!! Den er helt genial, og vi bruker den til det meste fra høst til vår. Snuppa er straks 2 år og har den i str 98/104, den er litt stor(Brukte den i hele fjor også-da hun var 1 år). Men det er helt greit :-)
Bægge dætern Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 ullklærne er små i størrelsen, ville gått opp to nr.
LegallyBlond Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Om det er ullfleecedressen du mener er de ganske normale i størrelsen, men ville gått en str. opp alikevel. De er så myke og gode at det gjør ikke noe om de er litt store. De sender raskt, og jeg er utrolig fornøyd!!! Kjøper du mer der, så vær obs på at mange av de andre klærne er ganske små i størrelsen, så ta godt i.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 hun er straks 2 mnd gammel og er 58 cm lang, tenkte å bestille 62/68 men er det for lite før vinterne er over?
LegallyBlond Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, det blir lite tror jeg. Gå opp en str.. Har 74/80 til min 5 mnd gamle sønn, den kunne ikke vært mindre. SOm sagt så er de så myke og gode at det gjør ingenting om de er litt store i begynnelsen.
Bægge dætern Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 har brukt en ullfleece dress med hette og treknapper i str 74/80 fra babyen var fire mnd til 20 mnd, er liten, kun 80 cm nå. som flere skriver så gjør det ikke noe at den er romslig før barnet begynner å krabbe og gå. hvis hun er nesten 60 nå ville jeg gått opp en str.
Den lille prinsesse Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg synes nøstebarn bodyene og ullfleecedressen er fryktelig stor. Kjøpte str 2-3 år siden de i butikken sa de var små i størrelsen , men det var de ikke. Har du sett ullfleece posen de selger til baby da? Den er fra 0-6 mnd, har vurdert den isteden for dress til babyen som kommer i desember. Er også fryktelig usikker på str på dressen til en så liten baby da de vokser fort. Synes str 74 vil være altfor stor og kanskje ikke gjøre "nytten" sin. Derfor virker det bedre med pose...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå