Gå til innhold

Luft i magen

MammaTilVerdensBesteGutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er luft i magen et graviditets-tegn? Bare lurer siden jeg er veldig oppblåst i magen og har hatt litt luft. Tror ikke jeg har spist noe uvanlig heller. Hadde litt mensmurringer for noen dager siden, men de har gitt seg igjen helt nå...

Syns det ser ut som om magen står på spreng og buksene mine sitter liksom litt strammere.

Har ikke så mange gr-tegn, men har ømme pupper, oppblåst i magen, hadde som sagt mensmurringer men de har gitt seg igjen, og det føles virkelig ikke som om jeg skal få mensen.

Vurderte å teste idag, men siden det er morgenurinen som visstnok er best får jeg vel bare vente litt til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg noen uker tilbake:)

Oppblåst mage skulle stått som ett av gravidesymptomer, uten tvil!! Jeg hadde ingen symptomer, noen mensmurringer et par dager før ikm, men de gav seg og så føltes kroppen helt normal ut.....bortsett fra den nenorme oppblåste magen!!! Den har jeg ennå.

Testet dagen etter ikm og den var jo såå positiv:)

Lykke til Lano79!! Håper du er gravid!!!!

Skrevet

Tenk om jeg er gravid *håper*! Er virkelig rart med murringen som helt har gitt seg... Vanligvis øker den og så kommer tr på besøk. Men har aldri opplevd at den forsvinner igjen... Og det er som du sier LilleLykke at kroppen føles helt normal bortsett fra oppblåst mage.

Var på besøk hos et vennepar igår som vet at jeg ønsker meg baby og jeg følte de stirret på magen min, for jeg føler virkelig at jeg ser gravid ut pga den oppblåste magen.

Skrevet

Jeg klarte selvf ikke å holde meg og testet fo ca 15 min siden og den var POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var veldig svak strek men mener å ha lest at en strek er en strek...

Hjelp.. har ikke gått helt opp for meg enda............ puh........

Skrevet

Hurra!!! En strek er en strek sier de:)

Gratulerer kjæmpemasse!!!!!

Klem:)

Skrevet

Skikkelig spennende å lese denne tråden. Gratulerer så mye. Dette fortjener du! Lykke til videre.

Skrevet

gratulere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...