KristinGE Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Våknet i natt med skikkelige kramper i hele magen og ned mot bekkenet. De kom og gikk litt, og magen strammet seg som med kynnere, men varte lengre og var mye vondere. Følte skikkelig trang til å kaste opp. Er dette maserier, eller, hvordan føles de? Noen som vet? Er ca 35.
Snøfnugg75 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det høyrest ut som maserier ja. Eg hadde det i går, dei kom faktisk heilt regelmessig, med 5 1/2 min mellomrom. Magen hard og vondt i korsryggen. Dabba av og blei uregelmessige etter ca to - tre timar. Fortsatte i natt, men svakare. Ingen baby enno nei...
øynesomtinntallerkner Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Uff ja, sånn hadde jeg i natt, jeg holdt på å grine. Ble kvalm også, og skikkelig vondt i magen. Det var en pause i dag tidlig, så begynte det i ni-tiden igjen. Nå er det gått over, men gruer meg til natta!!! Tror jeg må be legen om noe smertestillende i morgen, eller er det for pyser? Jeg er ikke kjent med dette, så vurderte å ringe føden i natt men så har jeg jo hørt at hvis det er ordentlige rier, så VET du det! Og siden jeg var i tvil, så ringte jeg ikke. Gikk jo bra det da:) Er i beg. av uke 37. Og DRIT lei. Plutselig fått bekkenløsning, det kom fra den ene dagen til den andre, skummelt egentlig. Har vært i kjempeform helt til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå