Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Jeg har nå fått de tre barn jeg ønsker og vil vite hvilket prevensjonsmiddel dere ville tatt i bruk? Jeg heller vel mest mot hormonspiral... -har noen erfaringer med dette? Positive og negative... Takker for svar
Ulme Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Sterilisering av mannen Jeg har hatt min hormonspiral i 3 år nå og er veldig fornøyd. Hadde litt småblødninger i starten, med mensen ble helt borte i løpet av noen mnd og det i seg selv er grunn nok for meg. Har ingen plager med den. Ingenting å huske på, ingenting å glemme.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Kan du aldri svare ordentlig på noe??????
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Det var et ordentlig svar, et reelt alternativ og mitt forslag. Det følgende må derimot sees på som mer av et påbud enn et forslag: Ét min drit, anonyme kukskalle.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Pessar, kondom eller sterilisering av en av dere. Ikke ta sjansen på hormonprev.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Snurp inn egglederne, røsk ut eggene og hump i vei:-) Bedre at damene steriliserer seg enn at mannen gjør det:-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har negativ erfaring med hormonspiral. helvetes vondt å sette inn. ikke alle som syntes det da. og kroppen min ville ikke ha den og støtte den ut igjen ikke serlig godt for å si det mildt. heller ikke noealle opplever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå