Gå til innhold

tar barn skade av 1dl vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det skadelig for barn å få i seg en desiliter vin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jeg aldri tro. Litt små brisen kanskje =)

Sambo drakk konjakk da han var liten, gikk bra med han =) hehe, han ble full da.

Skrevet

er ikek skadelig, de blir jo beruset så håper ikek du har tenkt å gi de det med vilje??

¨

skal du ha det i mat blir jo alkoholen ''kokt'' bort.

husk at di har mindre kropper enn oss og tåler mindre,

har en historie om broren min som var 12 som skulle få cider, skulle vistnok ikke være alkohol i den, men han ble skikkelig dritings av den.. hehe

Skrevet

Kommer jo helt an på alder/vekt. Hadde min toåring fått i seg en dl vin, hadde jeg ringt legevakta umiddelbart. Hadde han vært 8, så hadde jeg nok ikke bekymret meg nevneverdig.

Skrevet

uff, vi opplevde noe litt ekkelt og tankevekkende når poden var to og et halvt.Pappa tok seg en whiskey på bursdagen sin og glemte glasset på stuebordet.Vi var på kjøkkenet og lagde middag og plutselig hører vi bare et skrik, så kom gullet løpende med begge hendene inn i munnen og ropte "aoa monnen" .... vi fikk jo litt små panikk og ringte legevakten(først fikk vi i han vann og melk) Men de kunne bare bekrefte historien som en av mange lignende og beroliget oss med at det var ikke verre enn at han kom nok til å sove veldig godt den natten. *puuuh* Det kommer ALDRI til å skje igjen at vi er så uforsiktig nei..

De fleste barn syns smaken av alkohol er såpass frastøtende at de lar det være med en liten smak hvis sjansen er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...