augusthåp Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Håndklærne blir ikke myke, jeg har prøvd et par ulike tøymyknere. Hvilke virker? Ikke alle er så gamle at de burde være umulige å få myke igjen, synes jeg. Er det noe annet enn tøymykner som hjelper? Har jeg lest noe om eddik tidligere?
EnUndreneMor Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har brukt den sommerfrisk noen ganger oxo den nye med jojoba olje i det gjør susen. men håndklærne blir mykere om du har mulighet til å henge di ut så det blir luft i de, hvis di bare henger på ei tørkesnor inne blir di fort harde, men jeg gikk til inkjøp av tørketrommel her, så nå bruker jeg bare den..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tørketrommel:-)) Syns dem er harde uansett skyllemiddel, inne eller ute tørk så lenge dem ikke er kjørt i tørketrommel..
camilla^ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Tørketrommel så blir de myke ja. Eneste måten jeg får de myke på.
Iselilja Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Absolutt tørketrommel! Jeg kan ikke fordra harde, stive håndklær. Det er ganske stor forskjell på ulike håndklær også. Vi har veldig god erfaring med Lexington, de er tykke, myke og deilige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå