Gå til innhold

Vondt i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 2 ganger nå så har jeg våkna midt på natta av at jeg har no så j....

vondt i magen. Vrir meg i smerte. Det holder vel på i et kvarters tid, også gir det seg.... Jeg er 26+4, så det er vel litt tidlig med fødsel.. Noen som vet hva dette kan være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mye kynnere i det siste. Dagen før helgen kom de rett etter hverandre og ville ikke gi seg. Det var utrolig ubehagelig og vondt. Var til legen i dag og fikk beskjed om å ta det med ro!!

Ikke gøy når man er i uke 24.

 

Kanskje var det kynnere du også hadde. Magen strammer seg og blir knall hard.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det som er tingen... magen var ikke spesielt hard egentlig.. var det første jeg sjekka. Syns det er litt skummelt. Hadde ikke noe sånt med førstemann... Får ta det opp med legen neste gang jeg skal dit. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg hadde veldig vondt i magen natt til fredag, vrei meg i smerte og klarte ikke å gå.... ble faktisk lagt inn på

A-hus.. tarmene mine hadde stoppet opp på en måte.. en slags kollik..

Det var veldig vondt!!!!!!!!!! Er fortsatt litt øm i magen!! Det som var beste medisin er å drike minst 2 liten vann pr.dag og spise svisker.. Får du i deg nok væske? Unner ingen de smertene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ganske mye ja... er ikke noe støl i magen etterpå heller. Må si jeg lurer på hva dette er for noe....! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på deg.

 

Jeg er en jente på 29 år, venter mitt 2. barn. Har termin 22 februar. I natt er det andre natten jeg har hatt vondt i magen. Så vondt at jeg måtte stå opp. Smertene satt oppe i mellomgulvet. Ble litt engstelig ettersom jeg har lest at dette kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg stod opp, drakk et glass melk og la meg på sofaen med noen gode puter. Da gikk det over. Med første mann hadde jeg sure oppstøt de tre siste mnd, men jeg opplevde ikke det som slike smerter jeg hadde nå. Men det var vel mest sannsynelig det når det hjelp med melk?. Kansje det var dette du hadde??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei har selv hatt noen forferdelige stikk smerter helt nederst i magen om natten og enkelte ganger om dagen. Ringte Rikshospitalet og fikk beskjed om å komme for å se på dette.

ultralyd var meget bra, urinprøven var fin så jeg skulle visst bare tåle den smerten så lenge alt så bra ut.Det var noen forferdelige smerter jeg hadde så begynte å bli engstelig.. Er 27 uker på vei. Termin 11Feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt den type smerter i magen. Jeg hadde det ganske langt ut på venstre side, men jeg skjønte fort at det var junior som hadde vært på fære... Da jeg la meg for å sove lå han med bena nede i det området, og han sparket på akkurat det samme stedet i en evighet. Dagen etter hadde jeg i perioder så vondt at jeg trodde jeg skulle dø, men jeg skjønte at det bare var livmoren som var sår etter nattens akrobatikk :P

 

Har hatt det flere ganger etter det også, spesielt etter netter hvor lillegutt har vært mye våken... Men nå sparker han så hardt at jeg våkner med en gang, så da vet jeg at det ikke er noe å bekymre seg over... :)

 

er 26+3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...