♥ McQueen♥ Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Lurte på å begynne å prøve å gi småen litt tynn grøt i dag. Han er 4,5 mnd og våkner i ett sett om natten...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 I risgrøten skal det bruker mm eller mme. Morsmelk gjør den ganske tynn, mens med mme må man bruke litt mer for å få den tynn.
EnUndreneMor Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg bruker MORSMELK:) punper meg annenhver dag og har i kjøleskapet.. oxo lager jeg den velling aktig:)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Gullet vårt blir 6 mnd om en uke og vi har akkurat startet med litt risgrøt. Jeg pumper og bruker morsmelk. Hun ELSKER grøten sin.. Har gitt i 6 dager, og igår prøvde vi en halv porsjon. Hun maste om mer og gapte høyt hele tiden. Hun ville ha mer, så ikveld lager vi en porsjon og ser hvor mye hun klarer. Måtte slenge fram puppen i hui og hast igår etter grøten, for hun ble sur når det ikke var mer.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå