Gå til innhold

Mm, mme eller vann i risgrøt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å begynne å prøve å gi småen litt tynn grøt i dag. Han er 4,5 mnd og våkner i ett sett om natten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I risgrøten skal det bruker mm eller mme.

Morsmelk gjør den ganske tynn, mens med mme må man bruke litt mer for å få den tynn.

 

 

Skrevet

jeg bruker MORSMELK:)

 

punper meg annenhver dag og har i kjøleskapet.. oxo lager jeg den velling aktig:)

Skrevet

Gullet vårt blir 6 mnd om en uke og vi har akkurat startet med litt risgrøt. Jeg pumper og bruker morsmelk. Hun ELSKER grøten sin.. Har gitt i 6 dager, og igår prøvde vi en halv porsjon. Hun maste om mer og gapte høyt hele tiden.

Hun ville ha mer, så ikveld lager vi en porsjon og ser hvor mye hun klarer.

 

Måtte slenge fram puppen i hui og hast igår etter grøten, for hun ble sur når det ikke var mer.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...