Dizzie_mortil3 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har prøvd skreddersydde kjoler fra DivaX på Jessheim? Hører gjerne hva erfaringene deres var!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har funnet kjolen jeg vil ha derfra og planlegger å bestille der. Eneste som gjør meg litt skeptisk er at de virker litt useriøse. Har sendt to mailer dit for å spørre om ting, den første tok det en uke å få svar på (var bare spørsmål om hun hadde flere bilder av en kjole). Da svarte hun at hun skulle få tatt bilder "i morgen" men de dukket aldri opp. Andre mailen fikk jeg aldri svar på. De har telefontid onsdag-fredag 12-15, jeg prøvde å ringe fredag for å spørre om noe, da la jeg igjen 2 beskjeder, 3. gang tok hun tlf. og sa hun var opptatt og skulle ringe meg opp igjen. Har ikke hørt noe etter det. Hun og Torunns Drømmekjoler har mange av de samme, men jeg syntes det er veldig greit med en som holder til i Oslo-området, og ikke i Ålesund som Torunn gjør, men jeg begynner å lure på om jeg allikevel skal bestille fra Torunn. Når det er så vanskelig å få tak i Diva X så begynner jeg å bekymre meg for om kjolen noengang kommer til å dukke opp i det hele tatt. Jeg skrev også mail til Torunn en gang, for å be om flere bilder, da fikk jeg svar i løpet av 5 min, og dette var kl. 22.30 en fredag kveld.
Dizzie_mortil3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jøss så rart...jeg har skrevet flere mailer og fått utførlig svar, flere svar daglig faktisk. Var innom der på lørdag, og hun virket både seriøs og hyggelig, og veldig hjelpsom. (kanskje mer hjelpsom enn i vanlig brudesalong?) Synes det er fine kjoler, men er bare litt skeptisk til å bestille noe jeg ikke har prøvd først...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Nå skal ikke jeg snakke dårlig om en fra hjembyen min,men jeg hadde dessverre samme problem når jeg skulle bestille min brudekjole.Endte opp en helt annen plass enn på Divax for å si det slik. Har hørt om ett par i ettertid som har fortalt skrekkhistorier om sine kjoler,så angrer ikke på den avgjørelsen nei.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Har kjøpt kjole der en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Det var ikke skreddersydd da. Bestilte kjole, str M. Hun skulle ha målene mine for å dobbelsjekke med str, greit det da. Så fikk jeg beskjed om at kjolen var sendt. Når kjolen kom var det str L, og den var ikke passelig. Kontaktet henne, og ba om å få heve kjøpet da der var så kort tid til anledingen hvor jeg skulle bruke kjolen, at jeg ikke hadde tid til å vente på kjole i riktig str. Hun hadde altså med vitende og vilje sendt kjole i en annen str, for hun mente at den samsvarte bedre med målene mine, uten å gi beskjed eller spørre meg først. Og nektet å la meg heve kjøpet. Dette var en ganske dyr kjole, så jeg hadde ikke råd til å kjøpe ny kjole til anledningen. Endte med at jeg fikk samme kjolen, denne gangen i rett str. Men for sent til at jeg fikk brukt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå