Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Her er det jeg har tenkt: -hårstrikk -ny tannbørst -penger til å legge på sparebøssa -pepperkake -klementin -billig armbånd -billig smykke noen med andre tips????
Odine! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har kjøpt et duplosett og pakker en ting inn til hver dag. Noen dager en figur, andre dager en kloss eller to.
hjelpesmega Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 - puslespill som du deler opp i flere gaver - lego - spenner - hårbånd - rosineske - truser - sokker
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Klistremerker Søte hansker eller sokker Juice-boks eller nestle juice. Har masse fint stash på glitter
Stor_smil Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 -pekebok -tegnestifter -kakemann -sprettball -fingermaling -bamse -hint om noe dere skal: f.eks om dere skal i svømmehallen kan du pakke inn badedrakten hennes, skal dere mate endene kan du kutte opp brød og pakke inn samme dag osv osv -brent cd med fine barnesanger
Ulldott Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Jeg har en gutt på snart 3 år. Jeg har kjøpt inn litt forskjellig ting som han trenger. Truser (opptimist! Håper vi blir kvitt bleienene snart!) sokker, vanter, fargestifter,kjevle til julebaksten, lommelykt, tannkrem, tannkost, fluortabletter, tran(han er veldig begeistret for både tran og fluortabletter så det er fest her i huset hver gang vi kjøper ny... ) litt forskjellige leker, jeg prøver å kjøpe litt skikkelige leker som ikke blir ødelagt eller glemt med en gang. Han får jo en del ting som jeg måtte kjøpt uansett så da legger jeg heller litt mer penger i lekene. Han skal få en eventyr sjokolade hver lørdag.
Fire småtroll Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Små figurer med badeskum i. Pakke med smådyr i plast du kan dele på flere dager. En fin refleks. Tatoveringer. Liten rosinpakke. Tips: De har barnesokker med motiv på salg til 5kr på Obs! denne uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå