Leandermamma Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Lillemann har Kumelkproteinallergi og jeg lurer på om det er andre MME enn Nutramigen å få kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 min lille ville heller ikke ha den.så nå får han soya melk. kjøper den på apoteket. den drikker han veldig godt..
Leandermamma Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor gammel er han? Leander er snart 6 mnd. Kan han drikken Soyamelk da?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 han er syv mnd. han fikk beskjed av sykehuset at han skulle ha den. du kan jo ringe å høre med lege. soya melken står der med barneproduktene.
Leandermamma Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Noen andre som vet om en annen MME enn Nutramigen?
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Det er jo ProSobee den soya mme'en heter. Men den burde man være litt forsiktig med, da soya er lett å utvikle allergier mot. Lusket likte heller ikke Nutramigen i begynnelsen, men etter en liten stund ville hun ikke ha annet. Så ting løsner litt etter hvert vanligvis!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis han har proteinallergi så er det Nutramigen som er det beste å gi, sojamelk er det lett å utvikle allergi mot. Det er vel egentlig ingen andre fullgode alternativer. Nutramigen smaker forferdelig, men de små venner seg til den relativt fort!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Vi blandet litt sukker inn i Nutramigen i begynnelsen. Se bruksanvisningen. Da drakk han av den, deretter trappet vi sakte ned på sukkeret til han drakk ren Nutramigen. Tilvenningen tok ca 1 uke. Nutramigen fåes også på blå resept av lege.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 dattera mi drakk nutramigen uten å nøle!;-) så jeg bekymret meg unødvendig. prøv den først, siden den er best og hvis ikke det går tar du soyabasert. lykke te!;-)
Sarah & Marcus mamma Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 hun er 6mnd og har drukket det i to dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå