Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Lurer på om det er noe som bare kommer hvis det kommer, eller er det ting en kan passe på selv slik at det ikke blir så mye? Noen som vet? Merket at klokka og ringer plutselig har begynt å stramme litt, synes det er litt tidlig. Bare i uke 24 nå.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Noen blir fulle av vann uten at det nytter neste hva de gjør... Jeg måtte ta av ringene i uke 8 sist. Hadde 3 i ødem allerede i uke 32 el no sånt. Ble satt i gang pga av dette. La på meg 27 kilo, men 14 kilo rant av første uka... Alt var borte da lillingen var 6mnd. Man kan passe på hva man spiser da, at det inneholder lite salt, ellers drikke mye vann. Noen sier kanel er vanndrivende, men det har jeg ikke prøvd så jeg vet ikke.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er også i uke 24, og merker at når jeg tar av sokkene på kvelden, er leggene skikkelig hovne, og det er spor etter sokkene langt inni leggen. Regner med dette er vann.... Har gått opp 11 kilo allerede, så kan jo håpe at noe av det kommer til å "renne" av...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for svar:-) Jeg innbilte meg at vannet kom sånn helt på slutten jeg, men bra å høre at det kommer når som helst. Lagt på meg 9 kg, men ser jo at det er mye vann, spesielt på beina som du nevner - gjør ikke så mye med de kiloene når jeg vet det går fort av etterpå Har sett det på andre, og vet det stemmer.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vann i kroppen kan du få når som helst i svangerskapet, men det er enda større sjangse for å få det hvis du går gravid på sommeren når det er varmt. Jeg hadde masse vann da jeg gikk med min første, og da hadde jeg termin i august. Med nummer to hadde jeg overhodet ikke vann (hadde termin i mars), men denne gangen har jeg litt begynnende tendenser, kjenner jeg, selv om dette også er et vinterbarn. Jeg er 26+1. Det hjelper å drikke mye vann (vann skal vann fordrive), og unngå salt, ettersom salt binder vannet i kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå