Gå til innhold

gave til pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst til å kjøpe en gave til amnnen min når fødselen er over. han har vært og er en fantastsik støtte for meg gjennom hele svangerskapet! mer tålmodig mann skal man lete lenge etter!

Synes han fortjener noe en hyggelig ting. Jeg har litt dårlig fantasi om dagen.

Noen som har tenkt på det samme og evt har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme i anledning farsdagen kommende søndag. Har så lyst til å gi en gave til han som skal bli pappa, men har ingen ideer... Noen forslag???

Skrevet

Oi er det farsdag til helgen nå?

Da må jeg jo tenke ut noe lurt jeg også..Håper på masse forslag på denne tråden..)

Skrevet

Åååh,ja det fortjener de...Etter og ha holdt ut med oss i 9 mnd;=)

Jeg tenkte og gravere et eller annet i pappa gave.

Kanskje et smykke der det stod*Verdens beste pappa..?eller noe..

Uansett han komer definitivt til og få noe av meg.

Jeg har ikke vært fylt av hormoner eller noen ting,men har så stor respekt for hvordan han han har klart og sette seg inn i sitvasjonen min.At han ikke har forandret personligheten og måte han har utviklet seg på de siste mnd.

Han er helt fantastisk og fortjener en abselutt en pappa gave:=)

Skrevet

Jeg kjøpte boka "Verdens beste pappa" til han i forrige uke, etter tips herfra :) 199.- på bokhandelen. en litt komisk bok om det å bli pappa.

Den ble han MAKS glad for, og skikkelig rørt. Han har allerede lest den ut, og har ligget på sofaen å ledd mye og kommer skikkelig engasjert åforteller meg noe av innholdet ;)

Etter fødselen har jeg også lyst å gi han en gave, men vet ikke hva det skulle være.

Skrevet

Det var en god idé! Skal gå til bokhandelen her og se om jeg finner den. Hvem har skrevet den boka?

Skrevet

Lille`mor blir MAMMA 19 feb 08: samme her. Han har vært helt fantastisk til å støtte meg i kvalmeperioden ved å vise forståelse for at sofaen og senga har vært min beste venn. Vi har alltid hatt en veldig aktivt fordhol, padlet, jogget osv sammen. I det siste har vi kanskje kunnet ta en tur på kino. Han maser aldri om at han kjeder seg eller ønsker noe mer av meg nå, selv om jeg vet han savner "gode gamle dager". He he!

En annen ting er at vi har hatt sex 2 ganger det siste halve året...ikke har han væert misfornøyd eller klaget på det heller. helt utrolig til mann!

'Den boka som ble forslått litt lenger opp her var et fantastsik bra forslag. Jeg tror jeg skal fikse en sånn til farsdagen:)

Skrevet

per asbjørn risnes jr heter han. "verdens beste pappa" hakkespettbok for førstegangsforeldre."

har lest den selvå synes den passer uansett nr 1 eller nr 3.

utrolig morsom og bra bok :)

Skrevet

Tusen takk igjen for godt forslag :-) Disse snille mennene våre fortjener absolutt en oppmerksomhet! Mannen min er også utrolig omsorgsfull og forståelsesfull når jeg er kvalm og sliten. Jeg synes det aller beste med det kanskje er at jeg er overbevist om at han kommer til å bli en fantastisk pappa også! Han viser allerede at han bryr seg og er villig til å sette egne behov i andre rekke.

Skrevet

Samboern fikk "hakkespettboka" i bursdagsgave fra magen på torsdag og ble kjempeglad. Man kan også gå inn på www.verdensbestepappa.com å bestille stilige t-shirts.

Til farsdagen tenkte jeg å gi turbonegerboka. :) Den har han snakka om siden han fikk vite om den, så han greier nok ikke å vente til jul som planlagt. :) Passer egentlig fint, for jeg vil også lese den.

Skrevet

Jeg trodde farsdag var andre søndagen i november?

Pappa-gave...min fantasi suger for tiden også... Håper du får mange svar :o)

Skrevet

Ja, beklager, jeg rotet litt med ukene her. Var akkurat på bokhandelen (de hadde ikke boka :( ), og der sto det at det er 11. november...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...