Gemini7 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 "Melder" meg inn her hos dere, jenter!! Glad for å være over de første 12 "kritiske" ukene - jeg er 12+1 i dag:) Har vært plaget m kvalme (noe bedre nå) og et totalt fravær av energi en stund, håper det tar seg opp nå. Pleier det ikke å bli bedre i 2. tri? Føler meg forresten mye mer opplagt i dag ettersom vi fikk 1 time "ekstra" når vi stilte klokka i helg! Ha en fiin dag, jenter!!!
1baby,og 1 spire Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 velkommen og gratulerer så masse med den lille. har selv ikke vært plaget med kvalme, men hvar veldig trøtt 1 trimester. Har mye mere energi nå og ikke så mye trøtt lenger. Håper du vil få en fin tid her inne.
Gemini7 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for det:) Veldig glad for å være i "midtparten" av sv.skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå