Gå til innhold

Hurra, da er jeg også 2.trimesterdame:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Melder" meg inn her hos dere, jenter!! Glad for å være over de første 12 "kritiske" ukene - jeg er 12+1 i dag:) Har vært plaget m kvalme (noe bedre nå) og et totalt fravær av energi en stund, håper det tar seg opp nå. Pleier det ikke å bli bedre i 2. tri? Føler meg forresten mye mer opplagt i dag ettersom vi fikk 1 time "ekstra" når vi stilte klokka i helg! Ha en fiin dag, jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen og gratulerer så masse med den lille. har selv ikke vært plaget med kvalme, men hvar veldig trøtt 1 trimester. Har mye mere energi nå og ikke så mye trøtt lenger. Håper du vil få en fin tid her inne.

Skrevet

Takk for det:) Veldig glad for å være i "midtparten" av sv.skapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...