Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har fått brev fra nav om oppfølgingsmøte etter 6 ukers sykemld. Men må man det når del 2 på sykemld.er utfyldt? Noen som veit?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Det er vel forsovet pålagt med oppfølgingsmøte innen 8 uker sykemelding for å danne en evnt. plan for å komme ut i arbeid igjen/tilrettelegging, dette er for å forhindre unødvendig langtidssykemeldte..men du kan jo ta en tlf og høre med nav? kommer jo litt an på hvor langt ut i svangerskapet du er, men ville ikke tro at det er noe nødvendighet å sette igang slike ting om det ikke er altfor lenge til du går ut i permisjon uansett?
Kahbean Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ringt NAV når jeg fikk brevet. De sa at brevet blir sent ut automatisk til alle som er sykmeldt over 6 uker men ettersom min grunn var pga svangerskapet så var det bare å kaste brevet og glem at jeg fikk det. Trengt ikke å gjøre noe med det
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Fra 1. mars er det krav om oppfølgingsmøte mellom arbeidsgiver og arb.taker etter 6 uker sykmelding.(Tidligere var det 8 uker). Det er vanligvis arb.giver som bruker å kalle inn til et slikt møte. Det er vel et standard info-brev du har fått fra NAV.
2 søte små:-) Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk også et slikt brev som blir automatisk utsendt, ringte NAV og de sa at dette ikke gjaldt for gravide.
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Eg og fekk beskjed fra nav at dette brevet fik alle ,men var du gravid så gjalt det ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå