Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke rukket frokost enda og er litt matlei. Tenkte kanskje det var noen tips å få rundt i det lange land? Tenkte å lage havregrøt og tilsette litt musli..sukker, kanel og litt smør på.. Hvis det ikke kommer noen bedre forslag da
Den drygaste Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 her går det i det samme gamle. to skiver grovbrød med ovnsbakt leverpostei og et glass premium appelsinjuice.. er matlei jeg også men jeg spiser bare for å få opp forbrenningen for dagen.
camilla^ Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Varmet akkurat ett rundstykke med gulost på. Litt synd det var siste rest fra lørdagens baking. Kanskje jeg må bake noe mer nå...
-Hengebuksvinet- Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 2 knekkebrød (multifiber) og 2 skiver ost.
Diva Muffin Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 En ryvita, to.. husker ikke hva de heter (små sponplater) med syltetøy, et eple, grønn te og vann.
Ulme Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 3 knekkebrød med skinke og tomat 1 banan 2 glass vann 1 kopp kaffe
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 varm te med honning, og to knekkebrød med leverpostei. er det jeg har spist til nå.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 2 grove skiver m leverpostei, 1 glass eple juice og et glass vann.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 30 smultringer 2 poser bamsemums 3 liter cola 2 liter eggedosis 1 boks nugattidip + 1 pakke ryvita knekkebrød for å få i gang tarmen litt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Sikker et egg fra en struts det da tjukka:-)
~~DoraDora~~ Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 To grovbrødskiver med kokt egg på...og majones selvfølgelig :-P Ett stort glass Pepsi max
FlorDeLaCanela Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Dette har jeg rukket i dag: To skiver brød med ost et glass melk et eple en nudelsuppe en pose tørka mango ..................... sukk, ikke rart vekta flyr i taket..........og dagen er ikke over enda.................. :-))))
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Struts...*ler* Nope....mine egne ) For de er fritt skliende..hehe
Willemo Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg spiser første måltid nå. Har sittet med oppgave fra 08.30 i dyp kons, med bare kaffehjelp. Nå er det marinerte oliven med hvitløk, en spekeskinke og en ost jeg ikke husker navnet på og loff i strimler som jeg dyppe i oljen fra olivene. Mmmm........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå