Dronningen! Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 En dag vi satt og pratet sa Flisa: "Mamma jeg vil flytte." "Hvor vil du flytte da?" sa jeg "Til Badeland!" var svaret jeg fikk..... Holdt på å le meg skakk:o)
strekkmerketrollet Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 der tror jeg jammen jeg åsså vil bo ;p
Spanskeflua Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Mwn da lurer jeg sterkt på: Hva er hovedstaden i badeland?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 He he, den var bra =) De sier mye rart i den alderen... Min eldste på nesten 3 år har begynte å skryte av oss foreldrene på samme måte som vi har gjort av han. "Nå var du veldig flink å lage skive, mamma" =)
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 *humre* Gleder meg til mini begynner å snakke skikkelig =)
Dronningen! Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Helt utrolig hva de får sagt.... Flisa mener at når hun var baby så drakk hun melk fra puppen, men når hun var enda mindre lå hun inne i magen min og sov for da fikk hun ikke tak i puppen!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 "Så flink du var som sto opp og kledde på deg nå, mamma" sa han entusiastisk til meg i dag tidlig ;-) Prøver jo å ikke le - he he...
Dronningen! Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 Nei det er ikke alltid like lett å ikke le. Flisa ønsker seg hund (lurer på hvor hun har fått det fra?) og da spurte mannen om hvem som skulle gå tur med bikkja, jo det skulle hun gjøre. Men hva om hunden bæsjer da? "Det skal du ta pappa, for jeg liker ikke bæsj!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå