wirre;o) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har en sånn skikkelig sinnarynke mellom øyebrynene som gjør at jeg ser sint ut når jeg ikke smiler. Jeg er bare 27 år og den har vært der de siste tre årene. Den er ganske markant, to tydelige streker. Også lurer jeg på om jeg faktisk skal gjøre noe med det, istedet for å syte og klage over det. Det er vel botox som er eneste alternativ?
EnUndreneMor Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 i salongen der vi jobber driver vi med restylane og botox, det er helt ufarlig og blir til og med brukt på spebarn som har CP eller faktisk ADHD, jeg ville anbefalt først botox for at du ikke skal bruke musklen på samme måte, for så å ta litt restylane for å jevne den ut, det blir kjempe fint naturlig resultat. jeghar nr til ei som driver med som faktisk var den første i skandinavia med dette, hun har opplært andre i norge og hun driver i drammen trheim gjøvik go en plass til jeg ikke kommer på.. vil du ha nr så du kan kontakte henne for fler spm??
EnUndreneMor Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 hun her er spesialsykepleier og drevet med det veldig lenge, og driver med de ''ekte'' varene om jeg kan si det, er mange i norge som kjøper billig botox og restylane import. og da kan det ha litt fatale følger:)
wirre;o) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg sendte deg en pm, jeg. med mailen min;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå