Gå til innhold

er det bra tegn at babyen beveger seg mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36 uker på vei. siste kontroll så legen til meg at det er bra tegn at babyen beveger seg mye i magen, men jeg føler meg jo ganske dårlig nå, finger og fotene begynner å hovner opp, ha også svak hodepine, og når jeg ligger på en side lenger, så føles innvendig av øret som blir presset på skikkelig vondt, har noen samme plager?, men babyen i magen bare sparker i vei, da trenger jeg kanskje ikke å bekymer så mye så lenger det er liv i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke bekymret meg jeg!! er et bra tegn barnet er aktivt, betyr jo han faar nok naering:) men du kan jo proeve aa stryke magen med hendene i rolige bevegelser og snakke rolig, kanskje roer han seg da?

mvh

Skrevet

Viss du har veldig mykje vaten i kroppen så er det ikkje bra for deg, selv om babyen har det heilt fint. Ville nå ha snakka med den eg gikk til kontroll til om dette, og viss du blir mykje dårligere så kan du jo ringe føden, viss du er urolig kan du ringe føden. dei er behjelpelig med alt sånt, iallefal her som eg går, e dei så greie svarer på alle spm kan ringe ka ti so helst berre da er noko eg lure på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...