Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 satt opp stellebordet i går og har nettopp lagt i litt av tøyet vi har arvet+noen bleier.plutselig går det opp for meg att det ser ut som om jeg klarer å bli mamma igjen.dette er 7 gang jeg er gravid ,har ei jente på 6 som endelig skal bli storesøster,lykke tårer tror jrg vi kaller det i dag.(ikke hormontårer)
Tussa og Sofie Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Så koselig da!! Og velfortjent at det nå går veien for dere! Koooos deg med forberedelsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå