Nivea30 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Skal bestille time hos jordmor. Er jeg nødt å velge den helsestasjonen som ligger i nærheten av meg, og som jeg sikkert hører til, eller kan jeg velge fritt blant dem som er i byen? Noen som vet?
Sara Maria Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Her i Trondheim må man det. Ingen av de fire jordmødrene i byen er helt i nærheten av der jeg bor, så jeg prøvde å få komme til den helsestasjonen som er nærmest der jeg jobber. Da jeg ringte dit, fikk jeg beskjed om å ringe jordmoren i min bydel... Vet ikke om det bare er her det er sånn, eller om det er overalt.
whoopsie daisy Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg bor i Oslo, og ønsket å gå på helsestasjonen nærmest meg. Men der var det fullt. Jeg spurte da om man var nødt til å gå på den helsestasjonen man hørte til, men fikk beskjed om at jeg kunne prøve andre. Vi har en helsestasjon til i samme bydel som jeg fikk plass på.
Gjest Orkideen Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 I følge min jordmor står man fritt til å velge hvilken jordmor man vil bruke. Ring helsestasjonen der du bor og hør, kanskje det er forskjeller fra by til by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå