sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 dietten? i så fall ja;) fulgte den for noen år siden, og gikk ned 10 kg på 6 uker. Var kjempefornøyd, det var ganske enkelt å følge det kostholdet.
Hønemor ___ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Så bra da Gikk du på kurs eller ?
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 neida. hadde boka hans, tror den var grønn?? leste den nøye. brukte ikke noen av oppskriftene eller noe, men men brukte den maten han anbefalte. spiste mye av de linsene hans som tilbehør til middagen. Og mye magert pålegg med grønnsaker og hvitløkspepper på. spiste ryvita knekkebrød, aldri vanlig brød, men spiser stort sett ikke brød uansett. jeg spiste litt ris og litt pasta til middag, men lite i forhold til kjøtt, fisk og grønnsaker.
Hønemor ___ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Okei ... så en kan spise knekkebrød altså ? Men er linser noe godt da, tror ikke jeg har smakt det før..
Kate77 Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, tenkte bare jeg skulle nevne i tilfelle du ammer. Søstra mi fulgte Fedon for noen år siden da hun ammet. Gikk ned i vekt, men fikk samtidig mindre melk. Hun måtte bare droppe det.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 jeg synes fedons egen prekokte linser var gode, med litt krydder på. men jeg tror hele fedon-dietten er en diett som passer til meg, fordi den baserer seg på matvarer jeg liker. det eneste jeg savnet var snop. hvis i kke jeg er forsiktig med karbohydrater og godteri, så veier jeg for mye. fedon-maten er på en måte sånn jeg spiser uansett. har du hørt om blodtype-dietten? jeg er blodtype A, og mye samsvarer mellom det og fedon-dietten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå