yllil Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Når man skal søke NAV om foreldrepenger: Holder det med kopi av helsekort, eller må man ha en egen erklæring på termin?
Cindy_jah Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk beskjed om at du måtte ha med en bekreftelse på graviditeten..pluss at et måtte være original..IKKE kopi. Veldig viktig visstnok.. Lykke til!
VirreVirre Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Men holder det at jordmor skriver en sånn bekreftelse? Jeg går ikke til lege (foreløpig hvertfall), og gidder ikke bestille time bare for å få en bekreftelse. Hadde tenkt å kopiere helsekortet jeg også...
Cindy_jah Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Det er jeg litt usikker på, viktigste var hvertfall at det ikke var en kopi. Så kopi av helsekortet vil nok ikke godkjennes. Ta kontakt med NAV og hør om det med bekreftelse fra jordmor. Hjelper deg nok de :-)
Cindy_jah Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor langt er du kommet i svangerskapet forresten?
VirreVirre Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er 28 uker.. Hvis det var meg du spurte da
jenta_til_kjæresten Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! NAV kan benytte kopi av første side av helsekortet, eller du kan be jordmor / lege om en egen bekreftelse. Det som er viktig er at bekreftelsen på terminen må være dokumentert etter 26.svangerskapsuke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå