Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tror du må ta en reality check. Hvis det hadde vært mulig å føre så mange "gode diskusjoner med futt og temperatur i" her, så hadde det vært gjort uavhengig av mine og oktoberguttens sleivspark. Problemet ligger vel kanskje heller i at ingen er interessert, og det kan nok ikke vi ta æren for. Det er verken min eller noen andres feil at de debattene du eventuelt har forsøkt å starte ikke har engasjert noen til å komme med saklige, seriøse svar. Litt nysgjerrig på hva du mener er intensjonen med denne siden, siden du er av den oppfatning at to personer har greid å "ødelegge" den. Er det slik at folk skal kunne få ut frustrasjonene sine her, - men bare på en måte som du bifaller? Det er ingen i hele verden som hindrer deg i å kaste dritt på sjefen din her, og å bruke denne siden som utblåsningskanal. Det er bare det at når du skriver noe på et diskusjonsforum så må du nesten regne med å få en respons. Dersom du ønsker at alle skal være enig med deg i alt du sier (jfr. din angst for at noen skal kritisere meningene dine) så må du heller finne deg et sted å uttrykke dem på hvor du på forhånd kan sørge for at ingen kommer til å motsi deg. Lykke til med det.
*snartklar* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Poenget hennes var kanskje at folk henger seg mer opp i det at hun faktisk gidder å klage, istedenfor å fokusere på hva hun har klaget over. Det har hendt mer eller en gang at folk blir kritisert for skrivefeil og lignende, noe som er helt idiotisk spør du meg. Og så er det alltid noen som må provosere, bare fordi de har altfor lite å gjøre på. Hun mener nok ikke at vi andre ikke skal motsi henne o.l., for det er jo hva en diskusjon handler om. Men når leseren på forhånd har bestemt seg for at innlegget er drit og ikke interesserer han/henne, og lar vær å engasjere seg på den måten som er meningen, da er vel hele poenget med tråden/diskusjonen borte
Voyeur Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor bry seg med jeab sine innlegg da? Er jo bare å ignorere det hun skriver. Late som at de ikke eksisterer. Ikke kommentere de. Det er ikke så vanskelig. Bare å holde hormonene litt i tøylene.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 hvorfor skal vi ikke kommentere innleggene? pass på dine egne hormoner du..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror at HI i den andre tråden ble irritert fordi den 'brennhete' diskusjonen hun hadde håpet på ikke ble noe av. Derfor tok hun irritasjonen sin utover Jeab, siden hun var den eneste som ga noen indikasjon på hvorfor innlegget fikk lite respons. HI burde kanskje heller tenke på hvordan hun kan formulere budskapet sitt annerledes neste gang hun vil starte en diskusjon, og i hvilket forum hun burde legge innlegget for å få akkurat den responsen hun vil ha.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 ja, det er ekstremt viktig hvordan man formulerer budskapet sitt. ellers har man ikke noe her å gjøre.. hehe.. og innlegget hennes var bare sååå upassende her.. det burde ha lagt under "arbeidsgiver svarer arbeidstaker"
Voyeur Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Kjære Annie. Hvis du syns de er så irriterende og meningsløse, og ikke fortjener oppmerksomhet, hvorfor gir du de oppmerksomhet? Det er jo som å legge tørr ved på bålet. Og det er jo forsåvidt greit hvis du liker at ting skal holde seg varmt. Men det er jo nettopp det du ikke er. Eller?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Kjære Voyeur. jeg sa jeg var enig med *siv*. Så av en eller annen grunn nevnte du jeab i innlegget ditt. jeg har ikke sagt at jeab sine innlegg er meningsløse etc.. men hvis du mener det bare er hun som ikke holder seg til saken i enkelte tråder, så kan ikke jeg gjøre noe med det. jeg var enig med *siv* sånn generellt når det gjelder hvordan tråder skal behandles. joda, jeg syns det er flott at enkelte tråder "holdes varme", men ikke til en hver pris. mulig du missforstod litt.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 ... jeg skal spise grøt. går det for det samme, eller må det være en bolle?...
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Kjære alle norsklærere og andre som bryr seg om at språket blir ivaretatt! Dere har misforstått alt! *siv* her vet bedre. Det er helt idiotisk å kritisere folk for skrivefeil. La dem nå for Guds skyld skrive feil i fred. Det er jo ikke fordi de kommuniserer med noen, eller at språket er noe et samfunn benytter seg av i fellesskap. Nei, språket er en heeelt personlig ting, som det er opp til hver enkelt å definere ut ifra for eget forgodtbefinnende, Har dere ennå ikke skjønt det? Det er idiotisk å kritisere skrivefeil. P.s: Dette tok ca et halvt minutt å skrive. Nå skal jeg gå og gjøre noe av det andre jeg er nødt til å gjøre før dagen er over. (Bare sånn i tilfelle dette provoserer, vil jeg bare ha det på det rene at jeg har masse annet å gjøre på...)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 ja, helt enig lillemartemamma -igjen. Du har jo virkelig skjønt sakens kjerne.. hehe.. wow.. og jeg må bare legge til at alle innleggene dine er jo bare så bra norsklærerne klapper i hendene.. så lenge du skriver helt uten skrivefeil kan du nesten rable ned det du vil.. noe du beviser gang på gang..
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Mener du det er krav om saklighet her inne... hehe.. wow juhu weeee? Da er det flere enn jeg som sliter, altså *smile, fnise, slå meg på låret og undertegne med anonym på tullete innlegg*
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 neimenn.. hadde ikke du masse viktige ting å gjøre? bare skryt det kanskje.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Har funnet ut at jeg kan gjøre mer enn én ting på en gang. Ganske utrolig, jeg vet. Men like fullt helt mulig.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 åh.. spise og sitte på pc`n samtidig?
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Jøss, har jeg gjort deg noe, eller? Har spist før i dag, gitt. Hvid du er så nysgjerrig på livet mitt, kan jeg jo fortelle deg at jeg rydder kjøkkenet og går litt frem og tilbake til mac'en. Så hender det at jeg sveiper innom badet og vasker og rydder litt andre steder i huset. Når jeg er ferdig med det, skal jeg sette meg ned og planlegge morgendagen og da bruker jeg mac'en hele tida, så da kan jeg være en riktig plage. Hold deg fast.
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 29. oktober 2007 Hormoner kan tydeligvis være svært vanskelige å tøyle. *knegg*
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 29. oktober 2007 "Poenget hennes var kanskje at folk henger seg mer opp i det at hun faktisk gidder å klage, istedenfor å fokusere på hva hun har klaget over." Disse to du nevner her kan i mange tilfeller være samme sak; det er jo ikke alltid de tingene man klager over er verdt å gidde å klage på, sett med flertallets øyne. Mener du virkelig at man skal la være å svare på slike innlegg med mindre man kan fremvise riktig mengde sympati med den som syter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå