Gå til innhold

Tror jeg har fått hemorider:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig plagsomt, har fått en liten bløt kul som henger ut av åpningen..sorry detaljer. Det klør ikke og er ikke vondt. Noen som har erfaring m dette. Må jeg ha behandling?

Syntes dette er flaut i forhold til samboeren min. Dette er mitt andre svangerskap og første gangen hadde jeg ingen plager. Nå har jeg fått BL, lavt blodtrykk og nå dette, hva blir det neste strekkmerker?? Å så godt det skal bli å bli ferdig..klage,klage. Unnskyld altså, men jeg er litt deppa for tiden. Velger å være anonym i dette innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he..ler ikke av deg men med deg..

sist da jeg var gravid fikk 2 hemorider etter fødsel og da jeg var 33 uker på vei sprakk hele magen opp selv om jeg hadde smørt magen morgen og kveld og hadde høyt blodtrykk og store magemål..he he

jeg syntes disse hemoridene forsvant etter en stund, men når jeg har kommet så langt som nå så har de 2 poppet frem igjen..

Jeg vet ikke hvor bra det er og behandle dette under graviditeten så skal gjøre det etter fødsel, kommer sikkert en til..he he

Men jeg gleder meg også veldig til og bli ferdig denne gangen..

Og ikke vær flau, det får han bare tåle..du bærer tross alt frem barnet hans..han legger sikkert ikke merke til det..

Har du lenge igjen da?

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord. Ja han tåler det sikkert han, man blir bare så utrolig sårbar når man er gravid, utrolig kjedelig å få alle disse plagene i tillegg.

Jeg har ca 11 uker igjen så det skal jeg klare, selv om tiden ikke går så fort. Må jo prøve og kose seg mest mulig m magen også når man er så heldig. Siden dette sikkert blir siste gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...