strekkmerketrollet Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 FYTTIRAKKERN!!!! Satt på stua kl 2 i natt å amma jenta vår på snart 5 uker. Plutselig så jeg en MUS pile over gulvet og bort til lekene til vesla (på 20mnd).... FY SØREN så svett jeg ble!! Nå er det satt opp 3 feller der inne å alle dørene er lukket... så da sitter vi her da... jeg og jentene... på spiserommet...! SUKK ...sorry måtte bare få det ut...
Felix&Lurifax Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Føler med deg!!!! Mus er det værste jeg vet, bodde før i en muse-leilighet. Var redd for å legge meg hver kveld, redd de skulle komme i senga..... Er museår i år, usj!!!!
Learning to fly Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, mus avskyr lukten av peppermynte olje. Vi hadde mus i veggen ved sengen, høre de gravset om natten. Jeg tok en bommulsdott og tok noen dråper med peppermynteolje på og la der jeg hørte de, vips, så har jeg aldri hørt de mer. Dette er 4 år siden nå.
strekkmerketrollet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 hm.... går det an å ha det i vaskevannet å vaske huset med??
Learning to fly Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 aner ikke. Men barn skal ikke ha kontakt med den oljen, de kan visst få allergiske reaksjoner og hovne opp i halsen, i følge en dame som jobber på apoteket... men jeg ville tatt noen dråper i kriker og kroker i huset. Blir sterk lukt de første dagene. Men lukten er vertfall ikke farlig for barna
strekkmerketrollet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 ok, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå