Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått "lønna" eller?

Sitter her med 46 øre på konto, (var litt rask med sparinga før helga)

og vil gjerne ha litt påfyll på konto nå.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mine foreldrepenger fredag i forrige uke, så her i østfold har de vaffal kommet inn på konto:-)

Skrevet

Hmmm...

Bor i kristiansand jeg da..

Tror ikke NAV kontoret her i byen liker meg noe særlig,har vært noe tull siden jeg gikk ut i permisjon..

jaja,får da bare vente å se

Skrevet

Sitter å venter jeg og. 67 kr på konto. Ringte i stad og hun sa de kom inn i dag eller i morgen. utb.den 30. Bor på Østlandet

Skrevet

Sitter med 64kr, så jeg har litt mer en deg-hehe.

Skjønner meg ikke på når pengene kommer i måneden, virker ikke til å være en fast dag, men heller en gang i slutten av måneden.

Syns at det er rimelig kjedelig jeg!

Skrevet

Skjønner heller ikke det der,jeg har alltid fått pengene 27,så jeg regna med dem på fredag jeg..

Har jo lagt inn trekk ut i fra den datoen,arhh!!

 

Dere er jo nesten rike i forhold til meg da,hehe

:)

Skrevet

RING!!!!

Jeg ringte på fredag, det er jo 25. som er utbetalingsdagen, ihvertfall her i aust-agder. De kommer jo i disse dager, er nok rett rundt hjørnet osv sa damen... Kan du være så snill å sjekke det spurte jeg. Ok, når er du født sa damen, også ble det stille........hmmmm......her er det visst noen som har gjordt en feil ja....

 

De hadde ikke kjørt noen utbetaling i det hele tatt! Hun lovet gjøre det med en ganng da, så jeg håper pengene kommer i dag.

Skrevet

forrige mnd kom de den 27, så det er liksom ikke noe orden på det.. synes det er litt dumt jeg og. Må jo sjekke kontoen 100 ganger for å høre om det har kommet inn noe.

Skrevet

Ja ikke sant vel.. Alltid noe. Bra du ringte da. :)

Tror jeg også vil det nå

Skrevet

De setter uansett alltid skylden på banken,og det er faktisk ikke demmes feil,selvom det kan skje også.

Har ring tre ganger til NAV i dag,og alle tre sier forskjellige ting.

 

Pengene ble overført på fredag sier dem,da jeg faktisk skal ha dem,men har ikke fått de,og vi bruker samme bank.

 

Er hel teit hele opplegget.

Alle de andre vennene mine som er ute i perm,fikk de på fredagen,og de bruker også samme bank.

Skrevet

Da fikk jeg ringt til de ja,de skulle være "i lufta" som ho sa.. Tolka det slik til at de var på vei.

 

Etter 12 eller 16 skulle de være på plass mente ho.

 

Så i tillegg fikk jeg vite at min permisjon går ut 24.11,snufs,vil ikke vil ikke vil ikke!!

Skrevet

Jeg bor også i Kristiansand og fikk mine på onsdag forrige uke....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...