Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Den siste uken har jeg fått et utslett som sprer seg mer og mer utover kroppen.. Jeg klør som BESATT, og har de siste nettene våknet flere ganger av dette. Har da pleid å smøre meg med Aloe Vera gel, for den lindrer litt, men nå er den TOM.. Hele kroppen omtrent er full av røde små nupper og prikker, og har vært på nippet til å klø meg til blods flere ganger.. Snakket med legen på torsdag og hun sa at om det ikke gikk bort i løpet av DENNE uka, så skulle jeg komme innom å ta noen blodprøver for å sjekke det.. Da hadde jeg det bare på magen.. Nå er det bare ryggen som har sluppet litt unna, men det begynner å spre seg dit også nå.. KAN det være svangerskapskløen som har bitt meg? Hadde ikke legen da tatt prøver med en gang om hun trodde det? Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe og smøre meg med? Bodylotion hjelper IKKE i det hele tatt..:S Er forresten 33+3 idag.
Niem og Patrick Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei Marthe Eg trur du kan prøva kvitvask, sånn så me bruka på vannopparr, da har dei på apoteket. Eg trur da høyres ut så svangerskapskløe ja, eg tur eg ville gått te doktoren å sjekka da no når da har spredt seg så masse, pga da kan komma pga nersatt leverfunksjon. Go bedring!=)
Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jamen teite legekontoret slepp meg ikkje gjennom! "nettet er opptatt" elns.. Bømlo på sitt besta;)
Niem og Patrick Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hærligt Du kan jo prøva å ringa Sofie og, visst hu e på legekontoret kan hu springa opp å forlanga ein time te deg..hehe;)
Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Går hos kystlegane eg:P Treige pokkarara!!
Niem og Patrick Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ahaa, hadde gløymt ut dei eg.. hehe.. Du komme nok gjønå teslutt ska du sjå
Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 joda:P satt i kø berre 3 gonger på samme samtale no.. da går framøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå