Trouble Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Lurer på hvor ofte dere som har samværsavtale for egne barn oppdaterer denne?? Og om dere følger ganske nøyaktig i forhold til ferier o.l.? Vi har en samværsavtale som er 3,5 år gammel om som ikke stemmer i det hele tatt nu, så lurer på å prøve å få far med på å oppdatere denne... eller om jeg bare skal la den kampen ligge... For tviler på at han frivillig vil oppdatere den, for den ser så fin ut på papiret for hans del... På forhånd tusen takk for svar
lego Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 biomor og far (min sambo) er i en ny kamp ang samvær. Fram til nå så har alt gått på muntlig avtaler, og det har egentlig ikke fungert noe særlig. Vi har hatt annenhver helg + litt ekstra i ferier. De har en samværsavtale fra de gikk fra hverandre, men den har de aldri fulgt opp. Hva med å lufte ideen ang å sette opp ny avtale da? Når barna begynner på skole så pleier ting gjerne å forandre seg litt i forhold til samvær, det er ihvertfall min erfaring.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Her har sambo og xkona oppdatert samværsavtalen når noe i situasjonen har endret seg. Første gang da de gikk fra hverandre, andre gang da han flyttet litt lenger unna, og siste gang nå når gutten begynte på skolen. Den følges ganske nøyaktig. Avtale nr 2 begynte å gli veldig ut så da ba sambo om å få stadfestet en ny avtale og poengterte at vi ønsket at den skulle følges. Gikk veldig på hentetidspunkt osv, vi opplevde at mor "åt" seg inn på vår tid sammen med gutten. Ba om å få hente tidligere enn avtalt, ringte og maste for at gutten skulle kjøres dit hun bor for å være med i bursdager osv. Vi er jo fleksible vi og, men når vi henter gutten fredag kveld og hun ønsker å hente han igjen søndag morgen så ble det litt vel liten tid for oss. Nå funker det bra igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå