Gpe81 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Heisann! Hvor ofte våkner barnet deres om natta, noen som har nylig sluttet med melk om natta? Jeg sliter litt med lille gutt..han våknet opp til 5-6 ganger om natta, derfor sluttet jeg med pupp om natta og gir han vann istedenfor. Men han våkner fortsatt opp til 3 ganger;( begynner delvis på jobb til uka og trenger å sove litt. Har prøvd litt febersmetoden uten at det hjalp, har også lest og prøvd Naphaugs metoder med jeg må ta han opp fra senga og buse han inn til søvn ellers får han helt gråte anfall:( Noen som har råd?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje hvis du ikke gir ham vann. Nå våkner han fordi han får noe...vann og din opperksomhet. Har du prøvd å bare gå inn til ham og stryke hånden hans å si at nå er det natt og så gå ut igjen? Så lenge du tar han opp og bysser han til søvns så kommer han dessverre å våkne hver natt. Jeg har selv en gutt på 2 år og en på 5 uker. Vi har hatt problem med søvn til gutten min siden han var født. Da jeg begynte å jobbe sov han fortsatt dårlig om natten og jeg var helt utslitt av å gå med lite søvn. Noen barn sover kanskje bare dårlig om natten mens andre finner roen med engang.
Gpe81 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har prøvd litt av hvert men når han begynner å gråte, kan han hikse gråte i timevis, eldste gutten min på 3 år sover i nabo rommet og han har faktisk begynt å våkne en gang om natta også... uff...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Det er så vanskelig dette. Tigergutt på 6 mnd har begynt å våkne hver 3 time igjen. Det eneste som hjelper er pupp. Tar noen "kurer" hvor pappa'n tar ham om natta (i helgene) og gir ham flaske, men det tar bare noen dager før han sklir tilbake i samme mønster. Og han kan jo ikke være sulten! Han spiser jo grøt pluss får pupp kl. 18-19 og våkner første gang kl. 22. Men mannen min må opp kl 6 hver dag og jobber lange dager, så han kan ikke ta ham om natta i ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå